سند اجاره ای چیست؟

folder_openمقاله
commentبدون دیدگاه
استفاده از سندهای اجاره ای در موارد حقوقی و مالی بسیار رایج است و می تواند به طرز چشم گیری مشکلات شما را برطرف کند.

اما ممکن است در خصوص آن اطلاعات لازم را نداشته باشید و برای شما هم سوال باشد که چرا فردی باید به دنبال سندهای اجاره ای و یا اجاره فیش حقوقی باشد و اصلا این سندها به چه دردی میخورند و چه زمانی می تواند برای ما مفید باشند و مشکلات ما را حل کنند؟ ما احتمال می دهیم پیش از این به اسم سندهای اجاره ای به گوشتان خورده باشد ولی با معنی و کاربرد آن آشنا نباشید. به همین دلیل قصد داریم در ادامه این مقاله به طور کامل به بررسی این سندها و فواید و موارد مصرف آن بپردازیم .

سند چه فوایدی دارد؟

تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که داشتن سند چه فوایدی برای شما خواهد داشت؟ حتما تا به حال پیش امده که بخواهید از بانک وامی را دریافت کنید و بانک هم به عنوان ضمانت از شما ضامن با فیش حقوقی و یا سند برای ضمانت پرداخت اقساط بخواهد . شما نیز باید اقدام به معرفی ضامن یا سند به بانک برای ضمانت بکنید . در مواردی دیگر مانند موارد حقوقی به خصوص آزادی زندانی به قرار وثیقه استفاده از سند از راه های کلیدی و بسیار مشکل حل کن محسوب می شود . پس سند علاوه بر سرمایه ی محفوظ شده برای صاحب آن فواید زیادی دارد که استفاده از این فواید ملزوم به به نام بودن سند نیست . یعنی شما چه صاحب سند باشید و چه از سند افراد دیگر استفاده کنید می توانید از این مزایا بهره مند شوید .

بیش تر بخوانید:

استفاده از مزایای سند به صورت اجاره ای

اگر برای بانک و وام بخواهیم توضیح دهیم باید بگوییم مرحله برای بانک چندان فرقی ندارد. یعنی فرق نمیکند سند برای خودتان است یا کس دیگر . از کجا و به چه آمده . تنها مورد مهم برای بانک اعتبار و مورد قبول بودن اسناد و ضامن ها می باشد . به عبارت دیگر شما می توانید در صورتی که خودتان امکان فراهم کردن ضامن یا سند ندارید اقدام به تهیه سند اجاره ای و یا فیش حقوقی معتبر و قانونی کنید . این بدان معنی است که در صورتی که شما سند معتبر در اختیار نداشته باشید شانس گرفتن آن وام و تسهیلات را از دست نخواهید داد . شما می توانید به راحتی سند یا فیش حقوقی معتبر را به صورت کاملا قانونی اجاره کنید . این گونه شما به راحتی به خواسته خود می رسید و آن تسهیلات را دریافت می کنید .

اما همان طور که در ابتدا گفتیم استفاده از سند فقط مختص به بانک و دریافت وام و تسهیلات و یا سرمایه آزاد نیست و کاربرد های زیادی دارد . در انواعی از موقعیت ها اعم از دریافت نمایندگی ( فروشگاه / دفاتر و مراکز دولتی یا خصوصی ) ، قرار داد های پیمانکاری ، گمرک ، رفع ممنوع الخروجی و از همه مهم تر و شاید پرکاربرد تر جهت تامین ، قرار های تامین کیفری برای آزادی متهمین ، محکومین و زندانیان نیاز به ارائه سند و یا افراد با فیش حقوقی خواهد بود. لازم است بدانید که هدف از دریافت سند و یا افراد با فیش حقوقی به عنوان ضامن برای مراجع به دلیل ضمانت در اجرا تعهدات می باشد .

انواع سند

سند ها انواع مختلفی دارند که لازم است با انواع آن آشنا باشید و به طور دقیق بدانید کدام سند مدنظر بانک ها ، دادسرا ها و تمامی مراجع دولتی و غیر دولتی می باشد .

1.  سند قطعی

ملک مورد نظر داری سند مالکیت است . در این گونه از مالکیت که هم شامل املاک مسکونی ، تجاری و غیره می شود ، سند ملکی یا همان سند اجاره ای ( همان دفترچه مالکیت که با سند سیم سربی یا سند تک برگی می باشد ) که از طرف « اداره ثبت اسناد و املاک » یا ثبت نقل و انتقال در دفاتر اسناد رسمی کشور ( با ذکر ماده قانون 22 ثبت اسناد و املاک رسمی کشور ) به نام شخص مورد نظر آن ثبت گردیده و مالکیت سند ذکر شده ، کاملاً محرز و قطعی و قانونی است و ھیچ گونه وابستگی یا شروطی در مالکیت برای دارنده آن سند مورد قبول واقع نمی شود .

حالت توضیح داده شده بهترین ، مطمئن ترین و شسته رفته ترین نوع مالکیت است و برای کلیه افراد و اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی از قبیل سازمان ھا و نهاد های دولتی و خصوصی ، مورد قبول واقع گشته و در هر نوع دادگاهی نیز صاحب سند ، مالک قطعی آن ملک شناخته می شود و هیچ گونه انکار و تردید در مورد وثیقه ملکی ذکر شده مورد قبول واقع نمی شود .

2.  سند قول نامه ای یا همان مبایعه نامه ای (سند اجاره ای) :

همانطور که در بالا گفتیم سند منگوله دار همان سند رسمی می باشد . اکنون با توجه به مواردی که ذکر کردیم متوجه شدید که اگر نیاز به اجاره سند برای هر مشکلی داشتید تنها لازم است سندی را اجاره کنید ولی سوال اصلی این است که این سند را از کجا و به چه طریقی تهیه کنید که هم مطمئن باشد و این اطمینان را به شما بدهد که خسارت مالی برای شما توسط کلاهبرداران همیشه در کمین به وجود نمی آید و هم مقرون به صرفه باشد . حالا که با سند اجاره ای آشنا شدید باید بدانید که سند های اجاره همان سند های کاملا قانونی هستند که شما در قبال مبلغ بسیار پایین تر از ارزش سند می توانید از تمام مزایا و فواید سند های قانونی جهت ضمانت بهره مند شوید .

 

کارگشایی صداقت با داشتن چندین سال سابقه درخشان، بستری فراهم کرده است که با اجاره سند های قانونی و معتبر در بسیاری از مشکلات شما همراه شما باشد. شما با اجاره سند های قانونی می توانید از تمامی مزایای سند های ملکی معتبر بهره مند شوید و مشکلات مالی و حقوقی خود را با پرداخت درصد بسیار کمی از ارزش سند، برطرف کنید.
جهت دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص نحوه اجاره سند و شرایط آن تنها کافی است که با شماره های ۰۹۱۹۸۸۱۹۳۱۳ و ۰۲۱۶۶۰۵۳۵۴ تماس حاصل فرمایید.

 

Tags: ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

سه × سه =

فهرست