قیمت سند اجاره ای

کسانی که وارد بازار واگذاری ضمانت نامه و یا سند اجاره ای شده اند، انواع تبلیغات پر آب و لعاب را انجام می دهند . البته آنها انواع سند اجاره ای از قبیل اسناد ملکی با کاربری های مختلف را اجاره می دهند. کاربری های مسکونی، کشاورزی و در قالب ویلا و آپارتمان . صد البته در قبال کار خود پول خوبی هم از خانواده زندانی و یا متهم می گیرند. ارزش این اسناد از 100 میلیون تومان آغاز و تا میلیاردها تومان می رسد.

افرادی که در این زمینه کار می کنند ارزش سند اجاره ای را با توجه به وضعیت متهم و نوع و ارزش پرونده تعیین می کنند. در این مورد ملاک مشخص و تعریف شده ای وجود ندارد. بنابراین فرض نمایید دو نفر متهم با یک قرار در زندان باشند . اما هیچیک در مراجعه برای اخذ سند اجاره ای، مبالغ یکسانی را پرداخت نخواهند نمود.

چه فاکتورهایی در تعیین قیمت موثر است؟

به همین سبب است که گروه حقوقی ما از زبده ترین ها در این راه استفاده می نماید تا با کارشناسی های دقیق سند و ملک و پرونده شخص درخواست کننده را بررسی و با دیدی جامع به همه جوانب موضوع قرارداد را طوری تنظیم می نمایند تا ضرری متوجه دارنده سند و دریافت کننده آن نگردد.

همانطور که گفتیم فاکتورهای متنوعی در این خصوص مد نظر قرار می گیرد و صرف تعیین قیمت با توجه به سند و عدم بررسی شرایط طرف دریافت کننده نه تنها درست نیست بلکه ممکن است باعث اجحاف در حق هر دو طرف می شود.

پس با این توضیحات نمی توان قیمت مشخص و معینی در این خصوص اعلام کرد و شما می توانید از طریق ارتباط تلفنی و یا مراجعه حضوری و بیان شرایطتان مناسب ترین پیشنهاد ها با کمترین نرخ را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

6 + هشت =

فهرست